زمینه: از آنجایی که کودکان دارای فلجمغزی نیمی از طول روز را در مدرسه سپری میکنند، بنابراین اتخاذ وضعیتهای خاص می تواند در بهبود و پیشرفت جسمی آنها تاثیرگذار باشد. این وضعیتها افزونبر ایجاد بدشکلیهای ظاهری منجر به کاهش ظرفیت تنفسی و ریوی این کودکان میشود و در پی آن مشکلات دیگری را نیز بههمراه دارد.
نتیجهگیری: در این مقاله پس از ارایه مقدمهای کوتاه، به بیان برخی راهکارهای کلی بهمنظور بهبود نشستن و وضعیتهای مطلوب برای کودکان دارای فلجمغزی پرداخته شده که همه این راهکارها نیازمند یک همکاری چندجانبه توسط کاردرمانگران، معلمان، والدین و کارکنان مدارس دانشآموزان با نیازهای ویژه است.
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |