دوشنبه 29 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 1، شماره 16 و 17 - ( 2-1382 )
شماره 16 و 17 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
.. Not Available582. J Except Educ 2003; 1 (16 and 17)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2075-fa.html
قناویزچی محمدعلی. تأثیر روش ریتمیک در آموزش خواندن به کودکان کم توان ذهنی آموزشی پذیر (19تا 31-4-16تا 17- 1382). تعلیم و تربیت استثنایی. 1382; 1 (16 و 17)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-2075-fa.html
تأثیر روش ریتمیک در آموزش خواندن به کودکان کم توان ذهنی آموزشی پذیر (19تا 31-4-16تا 17- 1382)
محمدعلی قناویزچی
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2478 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
کودکان
،
روش ریتمیک در آموزش خواندن
،
آموزش خواندن به کودکان کمتوان
،
کودکان کمتوان ذهنی
،
تأثیر روش ریتمیک در آموزش
،
تسهیل یادگیری آزمودنیهای گروه آموزشی
،
روش آموزشی ریتمیک
،
تدریس
،
موسیقی
،
تسهیل یادگیری
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(7 دریافت)
نوع مطالعه:
مروری
| موضوع مقاله:
كم توان ذهني
دریافت: 1398/12/1 | پذیرش: 1398/12/3 | انتشار: 1398/12/3 | انتشار الکترونیک: 1398/12/3
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.