Journal of Exceptional Education (J Except Educ)
تعلیم و تربیت استثنایی
J Except Educ
Literature & Humanities
http://exceptionaleducation.ir
1
admin
1727-3145
1727-3145
1727-3145
10.18869/acadpub.ExcepEdu
1727-3145
م۷۷-۱۰۴۸۸
1727-3145
fa
jalali
1384
9
1
gregorian
2005
12
1
6
48
online
1
fulltext
fa
اختلال های یادگیری در ریاضیات (33تا 36-5-48تا 49- 1384)
Not Available416
مشکلات يادگيري
مشکلات یادگیری
ترجمه (پایان پذیرفته است)
translate
سرعت حرکت کودکان از آموزش غیر مستقیم ریاضی به آموزش مستقیم بسیار تدریجی تر از چیزی است که بیشتر مربیان و والدین تصور میکنند، حتی ما به عنوان یادگیرندگان بزرگتر برای یادگیری جنبه واقعی یک مطلب جدید ؛ قبل از رسیدن به نتایج کلی و سایر واقعیات به زمان زیادی نیاز داریم . با آگـــاهی از ایــن مســأله که فهم ریاضی به صـورت بالفعل توسط هــر یاد گیرنده ای ایجاد شده است ، باید در این فرایند به منظور حمایت از آن ؛ و یا میسر ساختن تجربه کارهای دستی، اختصاص دادن زمانی برای کنکاش ، بحث بیشتر درباره پاسخ صحیحی که نامربوط است ، گویش دقیق و صحیح ، استفاده از فن آوری های کمکی ، و با حمایت و درک بیشتر دانش آموز ؛ دخالت کنیم .
<span dir="LTR">Not Available</span><br>
اختلال , کودکان , اختلال یادگیری ریاضی , اختلال یادگیری , یادگیری در ریاضیات , اختلالهای یادگیری در ریاضیات , یادگیری ریاضی با اختلالهای یادگیری , آموزش , زبان , اختلالات خواندن
Not Available
0
0
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-450&slc_lang=fa&sid=1
.
.
محمد
امامی
Nashriyeh2005@gmail.com
10031947532846009872
10031947532846009872
Yes