Journal of Exceptional Education (J Except Educ)
تعلیم و تربیت استثنایی
J Except Educ
Literature & Humanities
http://exceptionaleducation.ir
1
admin
1727-3145
1727-3145
1727-3145
10.18869/acadpub.ExcepEdu
1727-3145
م۷۷-۱۰۴۸۸
1727-3145
fa
jalali
1389
9
1
gregorian
2010
12
1
4
104
online
1
fulltext
fa
روش های ارتباطی ناشنوایان (47تا 51-5-104-1389)
Not Available40
آسیب دیده شنوایی
Hearing Impaired
مروری
Review Article
وقتی توان بخشی کودک ناشنوا آغاز می شود، شنوایی شناس باید در نظر بگیرد چه روش توان بخشی برای کودک دنبال خواهد شد. اختلاف نظر درباره ی مناسب ترین روش برای هر کودک موجب شده تصمیم گیری درباره ی فلسفه ی روش های ارتباطی روند ساده ای نباشد. شنوایی شناس باید بداند هنگام این تصمیم گیری ممکن است والدین هنوز هم درگیر روند سوگ و در حال تجربه ی واکنش های هیجانی به کم شنوایی فرزندشان باشند. بنابراین، شنوایی شناس باید مطمئن شود والدین از گزینه های موجود روش شناسی توان بخشی به خوبی آگاهند و می توانند به روند تصمیم گیری کمک کنند.
<span dir="LTR">Not Available</span><br>
شنوایی , کودک , ناشنوا , کودک ناشنوا , کودکان ناشنوای والدین شنوا , زبان , گفتارخوانی , والدین , شنیداری , ارتباطی ناشنوایان
Not Available
0
0
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-73&slc_lang=fa&sid=1
.
.
امیرعباس
ابراهیمی
Nashriyeh2005@gmail.com
10031947532846009351
10031947532846009351
Yes