TY - JOUR T1 - An overview of the use of Multimedia in Learning Disabilities TT - مروری بر کاربرد چندرسانه‌ای‌ها در ناتوانی‌های یادگیری JF - SEO JO - SEO VL - 4 IS - 147 UR - http://exceptionaleducation.ir/article-1-1095-fa.html Y1 - 2017 SP - 49 EP - 56 KW - Multimedia KW - Learning disability KW - Students N2 - زمینه: فن‌آوری به‌سرعت در حال پیشرفت است و هر روز ابزارهای جدیدی را برای کمک به مربیان ارایه می‌دهد، به همین دلیل مربیان هم باید به‌طور پیوسته دنبال روش‌های آموزشی مؤثرتر باشند. امروزه چندرسانه‌ایها در سراسر جهان به‌ ابزاری قدرتمند، برای کسب اطلاعات و ارتقای کیفیت آموزش و یادگیری تبدیل شده‌اند و با توجه به این‌که دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری در مدارس فراگیر مشغول به تحصیل هستند، ضرورت استفاده از چندرسانه‌ای‌ها در آموزش بیشتر می‌شود. نتیجه‌گیری: مرور پژوهش‌های موجود پیرامون کاربرد چندرسانه‌ای‌ها در آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری نشان داد که چندرسانه‌ای‌ها تأثیر معنی‌داری بر یادگیری دانش‌آموزان به‌ویژه دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری دارد. M3 ER -