AU - movallali, guita AU - rezaiyan, farzane TI - An overview of the use of Multimedia in Learning Disabilities PT - JOURNAL ARTICLE TA - SEO JN - SEO VO - 4 VI - 147 IP - 147 4099 - http://exceptionaleducation.ir/article-1-1095-fa.html 4100 - http://exceptionaleducation.ir/article-1-1095-fa.pdf SO - SEO 147 AB  - زمینه: فن‌آوری به‌سرعت در حال پیشرفت است و هر روز ابزارهای جدیدی را برای کمک به مربیان ارایه می‌دهد، به همین دلیل مربیان هم باید به‌طور پیوسته دنبال روش‌های آموزشی مؤثرتر باشند. امروزه چندرسانه‌ایها در سراسر جهان به‌ ابزاری قدرتمند، برای کسب اطلاعات و ارتقای کیفیت آموزش و یادگیری تبدیل شده‌اند و با توجه به این‌که دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری در مدارس فراگیر مشغول به تحصیل هستند، ضرورت استفاده از چندرسانه‌ای‌ها در آموزش بیشتر می‌شود. نتیجه‌گیری: مرور پژوهش‌های موجود پیرامون کاربرد چندرسانه‌ای‌ها در آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری نشان داد که چندرسانه‌ای‌ها تأثیر معنی‌داری بر یادگیری دانش‌آموزان به‌ویژه دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری دارد. CP - IRAN IN - LG - eng PB - SEO PG - 49 PT - Review Article YR - 2017