RT - Journal Article T1 - Not Available40 JF - SEO YR - 2010 JO - SEO VO - 4 IS - 104 UR - http://exceptionaleducation.ir/article-1-1523-fa.html SP - 0 EP - 0 K1 - Not Available AB - وقتی توان بخشی کودک ناشنوا آغاز می شود، شنوایی شناس باید در نظر بگیرد چه روش توان بخشی برای کودک دنبال خواهد شد. اختلاف نظر درباره ی مناسب ترین روش برای هر کودک موجب شده تصمیم گیری درباره ی فلسفه ی روش های ارتباطی روند ساده ای نباشد. شنوایی شناس باید بداند هنگام این تصمیم گیری ممکن است والدین هنوز هم درگیر روند سوگ و در حال تجربه ی واکنش های هیجانی به کم شنوایی فرزندشان باشند. بنابراین، شنوایی شناس باید مطمئن شود والدین از گزینه های موجود روش شناسی توان بخشی به خوبی آگاهند و می توانند به روند تصمیم گیری کمک کنند. LA eng UL http://exceptionaleducation.ir/article-1-1523-fa.html M3 ER -