TY - JOUR JF - SEO JO - J Except Educ VL - 3 IS - 30 PY - 2004 Y1 - 2004/5/01 TI - Not Available523 TT - تشخیص اختلال های خاص یادگیری در دانش آموزان کم بینا (38تا 47-6-30- 1383) N2 - دانش آموزان کم بینا که با وجود تعدیل ، اصلاح و ویژه سازی برنامه های اموزشی ، همچنان در زمینه تحصیلی مشکلاتی دارند ، احتمالا به ناتوانی های یادگیری دچار می باشند که تشخیص داده نشده اند . این مقاله عملکرد یک دانش آموز را همراه با روشهایی که یک تیم شامل متخصصان چند رشته ای به کار می برند تا کم بینایی و ناتوانی های یادگیری را به صورت دوگانه تشخیص بدهند ، شرح می دهد . مایلز دانش آموز 8 ساله ای که در کلاس سوم ابتدایی در یک مدرسه محلی درس می خواند ، بر اساس رهنمودهای اداره آموزشی محل ، او به عنوان دانش آموزان مبتلا به آسیب بینایی شناخته شده و خدمات ویژه آسیب دیدگان بینایی را توسط یک معلم رابطه دریافت می کند . SP - 0 EP - 0 AU - ., . AD - KW - Not Available UR - http://exceptionaleducation.ir/article-1-2016-fa.html ER -