پنجشنبه 30 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 1، شماره 88 و 89 - ( 2-1388 )
واقعیت نگری و معلولیت (69تا 73-10- 88 تا89 -1388)
نسیم نوزاد
*
چکیده
(2862 مشاهده)
Abstract |
تجربه ی یک آموزگار: راهکاری برای ایجاد اعتماد به نفس در کودکان ناشنوا (66تا 68-9- 88 تا89 -1388)
صدیقه محب نیای جهرمی
*
چکیده
(2891 مشاهده)
Abstract |
انطباق سازی ها تکنیک ها و کمک هایی برای یادگیری (62تا 65-8- 88 تا89 -1388)
پروین خدایاری
*
چکیده
(3068 مشاهده)
Abstract |
مدیریت رفتار در کلاس (دانش آموزان کم توجه - بیش فعال) (59تا 61-7- 88 تا89 -1388)
فاطمه سوسن ابو المعالی دامغانی
*
چکیده
(2961 مشاهده)
Abstract |
درباره ی اختلال دو قطبی کودکان (47تا 58-6- 88 تا 89-1388)
رویا نبی زاده
*
چکیده
(2967 مشاهده)
Abstract |
الگوی دنور: رویکردی یکپارچه برای مداخله در خردسالان دارای اختلال در خود ماندگی (38تا 46-5- 88 تا 89-1388)
روجرز سالی جی
*
،
اوساکی داین
،
هال تری
،
ریوان جودی
چکیده
(2866 مشاهده)
Abstract |
موم گوش و روش های برداشتن آن (28تا 37-4- 88 تا 89-1388)
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(2682 مشاهده)
Abstract |
راهکارهای آموزشی - ارتباطی برای دانش آموزان دارای آسیب شنوایی (22تا 27-3- 88 تا 89-1388)
عفت خوش قدم
*
،
راضیه یعقوبیان موخر
چکیده
(2766 مشاهده)
Abstract |
بررسی میزان رضایتمندی والدین کودکان کم توان ذهنی خفیف از برنامه های مراکز ویژه پیش دبستانی: مطالعه ی نقش جنسیت و تحصیلات (14تا 21-2- 88 تا 89-1388)
شهرام نوری ثمرین
*
چکیده
(3080 مشاهده)
Abstract |
مقایسه منابع و میزان تنیدگی و شیوه ی مقابله با آن در مادران دارای دانش آموز کم توان ذهنی نابینا ناشنوا و عادی مقطع ابتدایی در شهرستان کرج (3 تا 13 -1- 88 تا 89-1388)
سرور یکتا خواه
*
چکیده
(2939 مشاهده)
Abstract |
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS