پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 1، شماره 150 - ( 2-1397 )
پاسخ به مداخله به عنوان نقشه راه فراگیرسازی آموزشی
ص. 16-9
سیدمحمدصبور ابراهیمی
*
چکیده
(3268 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(311 دریافت)
مقایسهی دقیقآموزی و آموزش مستقیم: دو روش مبتنی بر رویکرد رفتارگرایی در اختلال یادگیری
ص. 26-17
حجت پیرزادی
*
،
حانیه محمد اسماعیل بیگی
چکیده
(3422 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(424 دریافت)
مقایسهی فراشناخت در دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیشفعالی، آسیب بینایی و کودکان با تحول بهنجار
ص. 34-27
زهرا عبادی
،
مریم اسدی
،
مرضیه مشعل پور
،
سارا موسوی
*
،
محمد زربخش
چکیده
(3979 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(610 دریافت)
اثر بخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیتدرمانی بر تاب آوری والدین کودکان اتیسم در شهر اصفهان
ص. 44-35
ناهید احمدیان
*
،
مهدی تبریزی
چکیده
(4021 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(801 دریافت)
تأثیر آموزش مهارتهای ابرازمندی برخودکارآمدی در روابط بینفردی در کودکان مبتلا به لکنت زبان
ص. 54-45
سمیه چترمهر
*
،
عباسعلی حسین خانزاده
،
ایرج شاکری نیا
،
مجید برادران
چکیده
(3668 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(369 دریافت)
برنامه سان-رایز (SRP) برای کودکان با اختلال طیف اوتیسم
ص. 62-55
علیرضا محسنی اژیه
*
،
قاسم نوروزی
چکیده
(4008 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2078 دریافت)
مداخلههای آموزشی کارکردهای اجرایی برای کودکان با نارسایی شناختی
ص. 71-63
مرضیه عزیزیان
*
چکیده
(3676 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1407 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS