You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML آشنایی با بازی گویرانی (74تا 79-12-73- 1386)
شاهرخ کرم سیما *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی نابهنجاری های اسکلتی در دانش آموزان استثنایی (71تا 73-11-73- 1386)
حسن دانشمندی *، فرزانه ساکی، نجمه براتی کهریزسنگی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML وضعیت درس تربیت بدنی دانش آموزان استثنایی در مدارس عادی (آموزش تلفیقی) (62تا 67-9-73- 1386)
سید محسن حسینی *، هنگامه آشورفیروزکوهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تفاوت بین نابهنجاری های جسمی در دانش آموزان استثنایی پسر و دختر دوره راهنمایی (58تا 61-8-73- 1386)
مرتضی باقری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تلفیق درس تربیت بدنی با سایر مواد درسی در مدارس ابتدایی دانش آموزان استثنایی (53تا 57-7-73- 1386)
جواد آزمون *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی حیطه های تاثیر گذار در برنامه ریزی، توسعه تربیت بدنی و ورزش کودکان و دانش آموزان استثنایی (42تا 52-6-73- 1386)
علی رضا یوسفی اصفهانی *، شاهرخ کرم سیما
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML روش های آموزش مهارت های حرکتی به نابینایان و رعایت دستور عمل های ایمنی (39تا 41-5-73- 1386)
حسین پورسلطانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تاثیر تمرین های اصلاحی بر صحت ساختار بدنی افراد نابینا (پسر) 18 - 12 ساله مجتمع آموزشی نابینایان شهید محبی تهران (8تا 19-2-73- 1386)
بهرام جدیدی *، زهرا شاهی، نازیلا اکبر فهیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML اثر بخشی تمرین های ادراکی - حرکتی بر درمان اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان (20تا 30-3-73- 1386)
محبوبه فرید *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی تاثیر فعالیت بدنی بر درمان اختلال لالی انتخابی کودکان (2تا 7-1-73- 1386)
فاطمه آدم زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تاثیر فعالیت های ورزشی بر کاهش افسردگی دانش آموزان دختر نابینا (67تا 70-10-73- 1386)
مریم خواجه صالحانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML طراحی برنامه آماده سازی جسمانی کودکان مبتلا به فلج مغزی در کمپلکس «مربی - کودک - والدین» (31تا 38-4-73- 1386)
سعید قائینی *، رامین بلوچی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue