You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
ارتباط دریافتی و بیانی کودکان ناشنوا - نابینا (2) (فنون کمکی و ادامه شیوه های ارتباطی) (72تا81-9- 91-1388) آناهیتا خضری
*، صدیقه رضائی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
ناروانی لکنت و نشانگان داون (66تا71-8- 91-1388) رمضان نجف پور
*، شیما اسماعیل زاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
فشار روانی فرزند پروری در والدین کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی (57تا65-7- 91-1388) عباس متولی پور
*، ابوالفضل رشیدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
بازی های آموزشی و تأثیر آن بر فرایند یاددهی - یادگیری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر (40تا48-5- 91-1388) آسیه اخواست
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی در تبیین مشکلات رفتاری کودکان (33تا39-4- 91-1388) زینب خانجانی
*، مریم شریعتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
بررسی حساسیت در روابط متقابل والدین دختران ناشنوا در مقایسه با والدین دختران عادی در هنرستان های منطقه ی 9 شهر تهران (24تا32-3- 91-1388) مژگان رسولیان
*، ناهید سرلک
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
آموزش راهبردهای یادگیری برای دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری باهوش (10تا23-2- 91-1388) احمد قره خانی
*، مسعود خالدیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
جهت گیری های آموزش و پرورش استثنایی (3تا9-1- 91-1388) سوسن کشاورز
*، اسماعیل برقی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue