You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ارتباط دریافتی و بیانی کودکان ناشنوا - نابینا (2) (فنون کمکی و ادامه شیوه های ارتباطی) (72تا81-9- 91-1388)
آناهیتا خضری *، صدیقه رضائی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ناروانی لکنت و نشانگان داون (66تا71-8- 91-1388)
رمضان نجف پور *، شیما اسماعیل زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML فشار روانی فرزند پروری در والدین کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی (57تا65-7- 91-1388)
عباس متولی پور *، ابوالفضل رشیدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML گذری بر تاریخچه آموزش ناشنوایان (49تا56-6- 91-1388)
امیرعباس ابراهیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بازی های آموزشی و تأثیر آن بر فرایند یاددهی - یادگیری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر (40تا48-5- 91-1388)
آسیه اخواست *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی در تبیین مشکلات رفتاری کودکان (33تا39-4- 91-1388)
زینب خانجانی *، مریم شریعتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی حساسیت در روابط متقابل والدین دختران ناشنوا در مقایسه با والدین دختران عادی در هنرستان های منطقه ی 9 شهر تهران (24تا32-3- 91-1388)
مژگان رسولیان *، ناهید سرلک
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آموزش راهبردهای یادگیری برای دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری باهوش (10تا23-2- 91-1388)
احمد قره خانی *، مسعود خالدیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML جهت گیری های آموزش و پرورش استثنایی (3تا9-1- 91-1388)
سوسن کشاورز *، اسماعیل برقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue