سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 5، شماره 59 - ( 8-1385 )
آموزش بریل به دانش آموزان با معلولیت های چند گانه - نابینا (3تا 6-1-59- 1385)
مریم باشعور لشگری
*
چکیده
(2105 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(6 دریافت)
خانواده های کودکان دارای اختلال نارسایی توجه؛ بیش فعالی (2): مروری بر پژوهش های انجام شده و پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی (7تا 18-2-59- 1385)
فرشاد قدیری
*
،
محمود نجفی
چکیده
(1998 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(6 دریافت)
راهبردهای موفق ارایه ی تکلیف برای معلمان و والدین دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری (19تا 20-3-59- 1385)
غزاله احمدی تنکابنی
*
چکیده
(2017 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
اختلال شنیداری همراه با ایدز (21تا 25-4-59- 1385)
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(2014 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
ویژگی ها و وظایف معلمان سیار (رابط ناشنوایان) (26تا 32-5-59- 1385)
بهرام روستایی
*
چکیده
(2002 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(7 دریافت)
بررسی میزان رضایت مندی والدین دانش آموزان کم توان ذهنی مقطع ابتدایی از عملکرد مدارس استثنایی استان مرکزی در سال 82 - 83 (33تا 37-6-59- 1385)
رحمان هاشمی
*
،
مهرداد نوابخش
چکیده
(2002 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
درک و استفاده از دید (مطالبی برای کار با افراد دچار ناتوانی های شدید) (38تا 43-7-59- 1385)
آناهیتا خضری
*
چکیده
(1980 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(1 دریافت)
دانستنی هایی برای والدین (11): آنچه والدین باید درباره دزدی کودکان بدانند (57تا 58-8-59- 1385)
فاطمه سفیف مقدم اکبری
*
چکیده
(2015 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(9 دریافت)
آشنایی با اختلال «کنش پریشی» (63تا 63-9-59- 1385)
حسین شیری
*
چکیده
(2152 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (DOCX)
(4 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS