چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 9، شماره 122 - ( 12-1392 )
تاثیر درمانگری شناختی – رفتاری بر سلامت عمومی و نشانه های افسردگی مادران کودکان کم شنوا
ص. 16-6
گیتا مولّلی
*
،
معصومه پورمحمدرضای تجریشی
،
سعید اسد ملایری
چکیده
(10275 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1826 دریافت)
بررسی مولفه های روان نژندی در والدین کودکان اتیسم، کم توان ذهنی و عادی شهر تبریز
ص. 27-17
منصور بیرامی
*
،
تورج هاشمی نصرت آباد
،
رباب بشارت
،
یزدان موحدی
،
سجاد کوه پیما
چکیده
(10697 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5480 دریافت)
مقایسه باز آموزی اسنادی، راهبردهای شناختی و فراشناختی در حل مسأله ریاضی در کودکان با کم توان ذهنی
ص. 39-28
معصومه پورمحمدرضای تجریشی
*
،
سیده سمیه جلیل آبکنار
،
محمد عاشوری
چکیده
(11312 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2991 دریافت)
کاربرد فعالیت ها و راهکارهای آموزشی- درمانیِ متناسب با نیازها و ویژگی های رشدی کودکان اتیسم
ص. 49-40
کاظم برزگر بفرویی
*
چکیده
(10735 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2886 دریافت)
راهبردهای ارتقای کیفی آموزش ریاضیات در دانش آموزان آسیب دیده شنوایی
ص. 65-59
فاطمه جارچیان
*
چکیده
(9848 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2901 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS