جمعه 10 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 115 - ( 2-1392 )
ارزیابی برنامه درسی ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی شهر تهران
ص. 21-5
سحر کرمی
*
،
علی اکبر ارجمند نیا
،
غلامعلی افروز
،
محمد رضا نیستانی
چکیده
(14072 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2703 دریافت)
همتدریسی و نقش آن در آموزش کودکان با نیاز ویژه
ص. 28-22
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(10536 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1186 دریافت)
املا و نظام نوشتاری زبان فارسی
ص. 34-29
محمد صادق ابراهیمی چابکی
*
چکیده
(15185 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(20468 دریافت)
مقدمه ای بر جایگاه بازی درمانی در مشکلات روان شناختی کودکان
ص. 44-35
زهرا برزگر
*
چکیده
(13812 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(8005 دریافت)
اصول طراحی و نقش بازی های آموزشی رایانه ای در آموزش نابینایان
ص. 50-45
اسماعیل عظیمی
*
چکیده
(12407 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1599 دریافت)
توانش های شناخت، نظریه ذهن و حافظه دیداری در کودکان کم شنوا
ص. 57-51
مهدی گرمابی
،
گیتا موللی
*
چکیده
(8837 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3321 دریافت)
آسیب حرکتی در نارساخوانی: تاثیر اختلالهای توجه
ص. 60-58
نسترن سیداسماعیلی
*
چکیده
(16637 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1662 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS