جمعه 10 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 5، شماره 148 - ( 10-1396 )
نقش معلمان در شناسایی و کاهش مشکلات یادگیری دانش آموزان: راهبردهایی برای خانواده، پیشدبستان و مدرسه
ص. 20-9
کمال پرهون
*
چکیده
(4652 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(6270 دریافت)
رویکرد آدلر - درایکورس به اختلال خواندن
ص. 26-21
مرضیه غلامی
*
،
طاهره نجفی فرد
،
سعید عباسی
،
صاحب یوسفی
چکیده
(4021 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(811 دریافت)
راهبردهای آموزشی برای بهبود اختلال یادگیری املا
ص. 36-27
سیمین دخت بهرامی
*
،
بهروز کریمی
چکیده
(3782 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2344 دریافت)
نقش بازیدرمانی در بهبود مشکلات کودکان با اختلال یادگیری ویژه
ص. 46-37
حانیه محمداسمعیل بیگی
*
،
حجت پیرزادی
چکیده
(4346 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4675 دریافت)
روانخوانی: تعریف، فرایند و روشهای بهبود
ص. 57-47
زهرا امین آبادی
*
چکیده
(6552 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(7253 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS