جمعه 31 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 1، شماره 129 - ( فروردین 1394 )
رابطه راهبردهای تنظیم هیجان و هوش هیجانی با هراس اجتماعی در دانش آموزان آسیبدیده بینایی و آسیبدیده شنوایی
ص. 14-5
جهانگیر کرمی
*
،
پریسا حیدری شرف
،
بهناز شفیعی
چکیده
(11336 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(8015 دریافت)
رابطه بین منبع کنترل و تنیدگی شغلی با رضایت شغلی در معلمان و کارکنان مدارس استثنایی
ص. 24-15
کاظم برزگر بفرویی
*
،
یونس اربابی
چکیده
(10538 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4206 دریافت)
اثربخشی برنامه آموزش بهنگام کمکی با راهبردهای تمرینی بر عملکرد خواندن کودکان نارساخوان
ص. 32-25
پری ناز عباسی
*
چکیده
(9386 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2436 دریافت)
اثربخشی اسبسواری درمانی بر مهارت های اجتماعی کودک دارای اتیسم
ص. 38-33
طیبه تازیکی
*
،
غلامعلی افروز
،
سوگند قاسم زاده
چکیده
(10200 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1752 دریافت)
مشکلات حرکتی کودکان با اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی و راهبردهای درمانی
ص. 48-39
فاطمه ترابی
*
،
الهام توکلی
چکیده
(6850 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5856 دریافت)
پیش داوری های کلاسیک و مدرن در مورد افراد با کمتوانیذهنی
ص. 56-49
صدیقه رضایی دهنوی
*
،
اعظم مرادی
چکیده
(6297 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1335 دریافت)
تأثیر تمرینات ورزشی بر روی تواناییهای حرکتی و شناختی سه کودک دارای نشانگان داون
ص. 66-57
حجت اله سیاوشی
*
چکیده
(8953 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3821 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS