جلد 3، شماره 30 - ( 3-1383 )                   شماره 30 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2309 مشاهده)
نقاشی و حیطه ی کودکان استثنایی را می توان از چند جنبه به یکدیگر مرتبط دانست . نخست ، تحول نقاشی در کودکان استثنایی از حیث توانایی های شناختی از جمله توجه ، ادراک ، تخیل ، و از سوی دیگر هماهنگی ادراکی - حرکتی و ویژگیهای عاطفی است . دوم ، استفاده از تقاشی و ترسیم به عنوان وسیله و روش ارزیابی است ، که جنبه های تحولی و آسیب شناختی کودک را مورد بررسی قرار می دهد .
متن کامل [DOCX 12 kb]   (21 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: روان سنجی
دریافت: 1398/11/25 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.