جلد 4، شماره 31 - ( 4-1383 )
شماره 31 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
راهبردهای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی دوگانه (11تا 19-2-31- 1383)
زینب خانجانی
*
،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2472 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
در فایل منابع موجود می باشد
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(7 دریافت)
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است)
| موضوع مقاله:
روش تدريس
دریافت: 1398/11/25 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.