جمعه 31 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 1، شماره 40 و 41 - ( 2-1384 )
شماره 40 و 41 صفحات 0-0
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX
|
RIS
|
EndNote
|
Medlars
|
ProCite
|
Reference Manager
|
RefWorks
Send citation to:
Mendeley
Zotero
RefWorks
., .. Not Available461. J Except Educ 2005; 1 (40 and 41)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-1953-fa.html
یوسفی لویه مجید، اسلامی فرزانه. مقایسه مراحل تحول درک دیدگاه کودکان بهنجار و کودکان با ناتوانی هوشی خفیف (2تا 13-1-40 تا 41- 1384). تعلیم و تربیت استثنایی. 1384; 1 (40 و 41)
URL:
http://exceptionaleducation.ir/article-1-1953-fa.html
مقایسه مراحل تحول درک دیدگاه کودکان بهنجار و کودکان با ناتوانی هوشی خفیف (2تا 13-1-40 تا 41- 1384)
مجید یوسفی لویه
*
1
،
فرزانه اسلامی
1- ،
Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:
(2124 مشاهده)
در فایل منابع موجود می باشد
واژههای کلیدی:
تحول درک دیدگاه کودکان بهنجار
،
مراحل تحول درک دیدگاه کودکان
،
کودکان
،
کودکان بهنجار
،
کودکان با ناتوانی هوشی
،
مراحل تحول درک
،
درک
،
سن
،
درک دیدگاه در کودکان بهنجار
،
کودکان بهنجار و کودکان
متن کامل
[DOCX 12 kb]
(1 دریافت)
نوع مطالعه:
مروری
| موضوع مقاله:
كم توان ذهني
دریافت: 1398/11/23 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.