جلد 2، شماره 54 و 55 - ( 4-1385 )                   شماره 54 و 55 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2430 مشاهده)
ج)راهکارهای عملی به منظور مدیریت صحیح رفتار چنین دانش‌آموزی،باید دلایل رفتار و نیازهای وی را مورد شناسایی قرار داده و روش‌ها و فنون خاصی برای اصلاح رفتار او در مدرسه و خانه به کار گیرید. ج)راهکارهای عملی برای مدیریت صحیح رفتار چنین دانش‌آموزی باید دلایل رفتار و نیازهای وی را مورد شناسایی قرار داده و روش‌ها و فنون خاصی برای اصلاح رفتار او در مدرسه و خانه به کار گیرند. ممکن است این دانش‌آموز قصد جلب توجه‌ کردن توجه دیگران را از این طریق داشته باشد و یا به دلیل‌ احساس نامطلوب نسبت به عملکرد خود از کلاس دوری‌ کند. در عوض در یک‌ جلسه خصوصی از او درباره رفتارش سؤال کنید و از او بپرسید که برای اصلاح رفتار در آینده چه برنامه‌ای رفتارهای نامطلوب دانش‌آموزان و شیوه‌های مدیریت آنها دارد؟این یک شیوه مثبت است که احتمال رسیدن به‌ نتایج بهتر را افزایش می‌دهد ولی سایر روش‌ها می‌تواند به راحتی از سوی دانش‌آموز با مقاومت‌ مواجه شود.
متن کامل [DOCX 12 kb]   (16 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: مشاوره و مددكاري
دریافت: 1398/11/16 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.