جلد 6، شماره 72 - ( 9-1386 )                   شماره 72 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available275. J Except Educ 2007; 6 (72)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1765-fa.html
برقی اسماعیل. رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (11) (کودک خیال پرداز) (71تا 74-9-72- 1386). تعلیم و تربیت استثنایی. 1386; 6 (72)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1765-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (3012 مشاهده)
راهکارهای عملی شناسایی عوامل این رفتار نامطلوب دقیقا تعیین می‌کند که دانش آموز نیازمند آگاه شدن از رفتارش است و باید روش ها و فنون خاصی در مدرسه و در خانه برای تغییر رفتار او بکار گرفته شود. بخاطر داشته باشید که این دانش آموز انتظار شکست را دارد و بکار بردن کلمه «ناتوان» و یا فرض کردن عدم توانایی او باعث می شود که او از مشارکت سرباز زند. سعی کنید طرح درس های خاصی برای این دانش آموز تدوین کنید و به خاطر داشته باشید که اهداف در نظر گرفته شده برای کودک خیال پرداز کوتاه مدت باشد. به خاطر داشته باشید که دلسردی و ناامیدی و شکست عوامل اولیه ای هستند که باعث می شوند این دانش اموز در دنیای خیالی خود خوشحال تر از دنیای واقعی باشد. به خاطر داشته باشید که کلاس درس مکانی نیست که این دانش آموز احساس امنیت روانی برای مشارکت داشته باشد به اعتقاد ما چنین دانش آموزی ناتوان است.
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: عمومي
دریافت: 1398/11/9 | پذیرش: 1398/11/12 | انتشار: 1398/11/12 | انتشار الکترونیک: 1398/11/12

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.