جلد 9، شماره 75 - ( 12-1386 )                   شماره 75 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available242. J Except Educ 2008; 9 (75)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1729-fa.html
برقی اسماعیل. رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (کودک گزافه گو) (85تا 87-10-75- 1386). تعلیم و تربیت استثنایی. 1386; 9 (75)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1729-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2891 مشاهده)
ابتدا نشانه های رفتار این کودکان ، سپس آثار و پیامدهای رفتار، راهکارهای عملی و در پایان اشتباه های متداول در رویارویی با این دانش آموزان مورد بحث قرار می گیرد. ج) راهکارهای عملی شناسایی عوامل این رفتار نامطلوب دقیقا تعیین می‌کند که لازم است دانش‌آموز از رفتارش آگاه شود و باید روشها و فنون خاصی در مدرسه و در خانه برای تغییر رفتار او به کار گرفته شود. اگر همیشه تمام واقعیت‌ها را درست نکنید بدون توجه به موقعیت ، کودک تقریبا همیشه فکر خواهد کرد شما کاملا در اشتباه هستید و این اوست که راست می‌گوید. تا آنجا که به این دانش آموز مربوط است «اگر به مشکل من توجه نکنید به من توجه نکرده‌اید» و این خیلی بدتر است که او فکر کند « من باید مشکل بسیار بزرگ داشته باشم تا به من گوش کنید؟» « خوب اگر به من کمک نکنید مشکل من باقی می ماند».
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: اختلالات رفتاري
دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/5 | انتشار: 1398/11/5 | انتشار الکترونیک: 1398/11/5

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.