جلد 1، شماره 76 و 77 - ( 2-1387 )                   شماره 76 و 77 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available223. J Except Educ 2008; 1 (76 and 77)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1710-fa.html
ابراهیمی امیرعباس. تربیت شنوایی کودکان دارای کاشت حلزون شنوایی (10تا 18-2-76 تا 77 - 1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 1 (76 و 77)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1710-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2956 مشاهده)
به صورت نمونه ی در دسترس انتخاب شدند. سپس برای اندازه گیری تن انگاره ی کودکان، از آزمون تن انگاره شامل ده پرسش استفاده شد. داده ها با آزمون t مستقل تحلیل شدند و نتایج نشان دادند تفاوت معناداری بین دو گروه (گروهی که آموزش دریافت کرده بودند با گروهی که آموزش دریافت نکرده بودند) وجود دارد. بنابراین، میتوان گفت آموزش مهارت های تن آگاهی بر بهبود تن انگاره ی کودکان دچار اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی مؤثر است.
     
نوع مطالعه: اصیل پژوهشی | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.