، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (2956 مشاهده)
به صورت نمونه ی در دسترس انتخاب شدند. سپس برای اندازه گیری تن انگاره ی کودکان، از آزمون تن انگاره شامل ده پرسش استفاده شد. داده ها با آزمون t مستقل تحلیل شدند و نتایج نشان دادند تفاوت معناداری بین دو گروه (گروهی که آموزش دریافت کرده بودند با گروهی که آموزش دریافت نکرده بودند) وجود دارد. بنابراین، میتوان گفت آموزش مهارت های تن آگاهی بر بهبود تن انگاره ی کودکان دچار اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی مؤثر است.
نوع مطالعه:
اصیل پژوهشی |
موضوع مقاله:
آسیب دیده شنوایی دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2
ارسال پیام به نویسنده مسئول