جلد 2، شماره 78 - ( 3-1387 )                   شماره 78 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available215. J Except Educ 2008; 2 (78)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1702-fa.html
بهبودی هایده. مهارت های اجتماعی در افراد دچار اختلال نارسایی توجه؛ بیش فعالی (16تا 24-3-78- 1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 2 (78)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1702-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2838 مشاهده)
اگرچه افراد دچار اختلال نارسایی توجه/بیش‌ فعالی در روابط اجتماعی خود دارای مشکلات‌ منحصربفردی هستند،اطلاعات و منابع موجود نیز می‌توانند برای اصلاح و ارتقای مهارت‌های‌ اجتماعی این افراد بسیار مفید واقع شوند.بیشتر این‌ اطلاعات برمبنای کارها و مطالعات بالینی و براساس‌ پژوهش‌هایی است که در مورد مهارت‌های اجتماعی‌ و اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی در بچه‌ها و نوجوانان انجام شده است.با توجه به اهمیت موضوع، بدیهی است انجام مطالعات بیشتر در مورد مهارت‌های‌ اجتماعی در افراد دچار اختلال نارسایی توجه/بیش‌ فعالی ضروری است و می‌تواند بسیار مؤثر باشد.به‌ علاوه به خوانندگان این مبحث توصیه می‌شود تا با مربیان و مشاوران متخصص در مورد مطالب مطرح‌ شده در این مبحث صحبت کنند تا با استفاده از کمک و راهنمایی آنها بتوانند روابط اجتماعی خود را توسعه داده و حفظ نمایند.
     
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: اختلالات رفتاري
دریافت: 1398/11/2 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.