جلد 9، شماره 87 - ( 12-1387 )                   شماره 87 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available158. J Except Educ 2009; 9 (87)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1643-fa.html
بهبودی هایده. اهمیت مشارکت والدین در فعالیت های مدرسه (65تا 70-7- 87 -1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 9 (87)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1643-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (3323 مشاهده)
مشارکت جدی خانواده و مدرسه همیشه مورد توجه‌ متخصصان امر آموزش و پرورش و خانواده‌ها بوده است. اما گاهی مواقع عدم شناخت اولیاء از اهداف و کارکردهای مدرسه منجر باعث می‌شود ارتباط و همکاری بین خانواده و مدرسه به درستی انجام نشود در حالی که مشارکت واقعی زمانی صورت می‌گیرد که‌ خانواده در امور مدرسه درگیر شوند و مدرسه نیز خانواده‌ را همراه و همیار خود ببیند.پژوهش‌ها نشان داده است هر قدر والدین در مسائل مدرسه فرزندانشان بیشتر مشارکت‌ داشته باشند،پیشرفت تحصیلی کودک افزایش می‌یابد. بنابراین،تقویت مشارکت خانواده و مدرسه از پیش‌ نیازهای یک برنامه‌ی مؤثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: مشاوره و مددكاري
دریافت: 1398/10/29 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.