جلد 1، شماره 88 و 89 - ( 2-1388 )                   شماره 88 و 89 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2874 مشاهده)
بنابراین،از مادر حامد خواستم حد اقل اجازه‌ دهد حامد کارهای شخصی‌اش(مثل گذاشتن وسایل در کیف مطابق برنامه درسی و غیره)راخودش به تنهایی‌ انجام دهد،در پایان هرهفته یک کار خوب حامد(مثل‌ کارهایی‌که قبلا خودش انجام نمی‌داده است و حالا انجام می‌دهد)را دردفتر یادداشت او ثبت کند،زمان- های کمتری حامد را تحت حمایت خود داشته باشد (مثل رفتن به بیرون از خانه کتاب خواندن و... با شنوایی‌شناس و گفتاردرمان مدرسه صحبت کردم آنها هم معتقد بودند که حامد بسیار تغییر کرده است و با اعتماد به نفس بیشتری به پرسش‌ها جواب می‌دهد و با 2 ماه ابتدای سال تفاوت مختصری پیدا کرده و تا این زمان‌ جزء بچه‌هایی است که می‌شود گفت در برنامه تربیت‌ شنوایی از موفقیت چشمگیری برخوردارند.
     
نوع مطالعه: مطالعۀ تک‌آزمودنی | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: 1398/10/28 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.