جلد 4، شماره 92 - ( 5-1388 )                   شماره 92 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available120. J Except Educ 2009; 4 (92)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1604-fa.html
ابراهیمی امیرعباس. نکاتی پیرامون تربیت شنوایی کودکان (35تا43-5- 92-1388). تعلیم و تربیت استثنایی. 1388; 4 (92)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1604-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2793 مشاهده)
شکل‌دهی گروه‌های ویژه‌ی تربیت‌شنوایی با جلسه‌های منظم روزانه مطلوب است،هرچند تمرین گوش‌ دادن کودک به این جلسه‌ها محدود نمی‌شود.به جای آن،تجربه‌ی شنوایی باید در سراسر روز به عنوان، بخشی از آموزش کلاسی و ارتباط کلامی تدارک دیده شود.به علاوه درمانگر باید توازن مناسبی بین‌ آموزش دیداری/شنیداری(برای ارائه‌ی مفاهیم تازه و گنجینه‌ی واژگان)و تمرین شنیداری(برای رشد توانایی‌های گوش‌دادن کودک)فراهم کند.سرانجام،کارآمدی تربیت‌شنوایی می‌تواند با حفظ محیطی‌ انعطاف‌پذیر،خلاق و همکارانه افزایش یابد.برای رسیدن به بیشترین موفقیت و بنابراین به دست‌آوردن‌ بیشترین دلخوشی از رشد شنیداری(برای درمانگر و کودک)مهم است نیازها،علائق،توانایی‌ها و محدودیت‌های کودک را هنگام برقراری ارتباط به یاد داشته باشید .
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: 1398/10/23 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.