جلد 5، شماره 93 و 94 - ( 7-1388 )                   شماره 93 و 94 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

., ., .. Not Available110. J Except Educ 2009; 5 (93 and 94)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1594-fa.html
علی پور لعیا، نجفی زهرا، قلب نواز نزهت. توصیه های آموزشی و توان بخشی برای دانش آموزان دارای آسیب شنوایی در محیط فراگیر (35تا43-4- 93 تا 94 -1388). تعلیم و تربیت استثنایی. 1388; 5 (93 و 94)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1594-fa.html


1- ، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2804 مشاهده)
جهت نیل به اصل توان‌بخشی مبتنی بر جامعه روش‌های‌ آموزش فراگیر(وارد کردن دانش‌آموزان دارای معلولیت‌ در کلاس‌های عادی)در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.معلمان این دانش‌آموزان ممکن است در کار با آنها مشکلاتی را احساس نمایند،این کودکان‌ ممکن است از لحاظ ذهنی،هیجانی و یادگیری با سایر دانش‌آموزان متفاوت باشند.در این مقاله سعی شده‌ توصیه‌هایی جهت بهبود وضعیت گفتاری،آموزشی‌ و رفتاری دانش‌آموز در کلاس و محیط آموزشگاه ارائه‌ شود تا توسط مربیان و کارکنان محترم مدارس مورد استفاده قرار گیرد.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: 1398/10/23 | پذیرش: 1398/10/29 | انتشار: 1398/10/29 | انتشار الکترونیک: 1398/10/29

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.