جلد 6، شماره 95 و 96 - ( 9-1388 )                   شماره 95 و 96 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available106. J Except Educ 2009; 6 (95 and 96)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1590-fa.html
نعمتی آبس. چگونه توانستم اختلال یادگیری دانش آموز مورد نظر را ترمیم کنم (74تا79-10- 95 تا 96 -1388). تعلیم و تربیت استثنایی. 1388; 6 (95 و 96)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1590-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2998 مشاهده)
این پژوهش به منظور بررسی اختلال یادگیری‌ مربوط به درس دیکته به صورت مطالعه موردی با اراده‌ آموزش‌های ترمیمی عملی برای آن انجام شده است. نتیجه ارزیابی و طرح‌های اجرا شده نشان می‌دهد،ارائه‌ آموزش‌های ترمیمی و تدریس مقایسه‌ای حروف هم‌صدا یا هم‌شکل به کودکان بالاتر از پایه اول که دچار اختلال‌ یادگیری باشند،موثر است.بنابراین می‌توان با استفاده‌ از یافته‌های آن،به کودکان دچار این نوع مشکل‌ آموزش ترمیمی ارائه داد و برای والدین علاقه‌مند نیز بهره جست.
     
نوع مطالعه: مطالعۀ تک‌آزمودنی | موضوع مقاله: مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/10/23 | پذیرش: 1398/10/28 | انتشار: 1398/10/28 | انتشار الکترونیک: 1398/10/28

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.