، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (3794 مشاهده)
تماس منظم و ارتباط خوب بین کارکنان مدرسه و والدین میتواند به پیشرفت آموزشی یادگیرندگان کمک کند.برقراری ارتباط بین مدرسه و خانه در مواردی که یادگیرندگان،نیازهای آموزشی ویژهای دارند،ضروریتر است.والدین کودکان دارای نیازهای آموزشی ویژه لازم است در تدوین برنامههای مربوط به فرزندان خود و در نتیجه تعیین خدماتی که به آنها ارائه میشود دخالت داده شوند. در این مقاله نخست به تشریح دلایل گسترش روابط مؤثر معلم با والدین کودکان دارای نیازهای ویژهی آموزشی ،نحوهی ایجاد روابط کاری خوب با والدین،علل حمایت از والدین کودکان دارای نیازهای آموزشی ویژهی و نحوهی حمایت از والدین پرداخته،سپس پنج سطح دخالت والدین توضیح داده شده و در ادامه سه برنامهی آموزش والدین معرفی میشود که آگاهی از آنان برای معلمان مهم است.
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
تلفیقی فراگیر دریافت: 1398/10/22 | پذیرش: 1398/10/28 | انتشار: 1398/10/28 | انتشار الکترونیک: 1398/10/28
ارسال پیام به نویسنده مسئول