پیام خود را بنویسید


جلد 2، شماره 102 - ( 4-1389 )                   شماره 102 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available62. Exceptional Education. 2010; 2 (102)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1545-fa.html
اکرمی لیلا. مشکلات رفتاری در کودکان با نشانگان داون (55تا 61-6-102-1389). تعلیم و تربیت استثنایی. 1389; 2 (102)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1545-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (66 مشاهده)
عوامل متفاوتی در ایجاد یا تشدید اختلال های گفتار و زبان دخیل می باشند، دو زبانگی در کنار سایر عوامل می تواند چنین اختلالاتی را در افراد ایجاد نماید. دو زبانه بودن بدین معنا است که یک فرد یا مجموعه ای از افراد در یک جامعه زبانی از بیش از یک زبان در امر ارتباط استفاده می کنند. تأثیر دو زبانگی بر گفتار و زبان از جمله ایجاد تأخیر در رشد طبیعی آنها در مطالعات زیادی مورد توجه قرار گرفته است و زمینه ساز ایجاد دو رویکرد درمانی (تک زبانه یا دو زبانه بودن) گردیده است که در زیر به آن پرداخته می شود .
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: كم توان ذهني
دریافت: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول