پیام خود را بنویسید


جلد 4، شماره 104 - ( 10-1389 )                   شماره 104 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available43. Exceptional Education. 2010; 4 (104)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1526-fa.html
مللی مریم. زمان بازی و کودک کم شنوا (راهنمای مادران و مربیان) (62تا 65-8-104-1389). تعلیم و تربیت استثنایی. 1389; 4 (104)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1526-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (67 مشاهده)
در طی سال های اخیر مقالات متعددی پیرامون اثرات و تبعات ناشنوایی کودک بر والدین و خانواده نگاشته شده است. اما متأسفانه در مورد اهمیت بازی با کودکان کم‌شنوا مقالات اندکی در دست است. بازی فرایندی مهم جهت رشد و شکوفایی کودکان محسوب می‌شود و نباید برای کودکان کم‌شنوا امری بی ارزش قلمداد شود. با توجه به خلأ وجود مقالات در زمینه بازی با کودکان کم‌شنوا، این مقاله بر آن است تا اطلاعاتی سودمند در خصوص بازی را برای والدین و مربیان دارای کودک کم‌شنوا به زبانی ساده بیان کند.
     
نوع مطالعه: ترجمه اي | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸

ارسال پیام به نویسنده مسئول