جلد 1، شماره 107 - ( 2-1390 )                   شماره 107 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (3018 مشاهده)
بررسی یافته های پژوهش های صورت گرفته در حوزه ی ناتوانی یادگیری ریاضی نشان می دهد، برخی مهارت های بنیادی ریاضی که هم اکنون تحت عنوان «فهم عدد» نامیده می شود، نقش پیشبینی کننده و مؤثری در فرایند غربالگری و تشخیص زود هنگام دانش آموزان در معرض ناتوانی یادگیری ریاضی به عهده دارد. در این مقاله سعی شده تا با مروری بر مطالعات صورت گرفته در سال های اخیر به بررسی مؤلفه های سازنده فهم عدد و نیز جایگاه آن در فرآیند غربال گری و تشخیص ناتوانی یادگیری ریاضی پرداخته شود.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/10/16 | پذیرش: 1398/10/18 | انتشار: 1398/10/18 | انتشار الکترونیک: 1398/10/18

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.