جلد 4، شماره 147 - ( 8-1396 )                   شماره 147 صفحات 56-49 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


1- مرکزتحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، ایران ، drgmovallali@gmail.com
2- مرکزتحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، ایران
چکیده:   (3784 مشاهده)
زمینه: فن‌آوری به‌سرعت در حال پیشرفت است و هر روز ابزارهای جدیدی را برای کمک به مربیان ارایه می‌دهد، به همین دلیل مربیان هم باید به‌طور پیوسته دنبال روش‌های آموزشی مؤثرتر باشند. امروزه چندرسانه‌ایها در سراسر جهان به‌ ابزاری قدرتمند، برای کسب اطلاعات و ارتقای کیفیت آموزش و یادگیری تبدیل شده‌اند و با توجه به این‌که دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری در مدارس فراگیر مشغول به تحصیل هستند، ضرورت استفاده از چندرسانه‌ای‌ها در آموزش بیشتر می‌شود.
نتیجه‌گیری: مرور پژوهش‌های موجود پیرامون کاربرد چندرسانه‌ای‌ها در آموزش دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری نشان داد که چندرسانه‌ای‌ها تأثیر معنی‌داری بر یادگیری دانش‌آموزان به‌ویژه دانش‌آموزان دارای اختلال‌ یادگیری دارد.
 
متن کامل [PDF 182 kb]   (555 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: مشکلات يادگيري
دریافت: 1396/2/28 | ویرایش نهایی: 1396/12/26 | پذیرش: 1396/6/22 | انتشار: 1396/12/20 | انتشار الکترونیک: 1396/12/20

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.